Загрузка...

Bouwstof / Warmtestad, Groningen co2 neutraal

In Bouwstof aandacht voor een CO2-neutrale stad. Groningen wil graag
verantwoordelijkheid nemen door zo snel mogelijk CO2-neutraal zijn. Stadsbouwmeester Ben van der Meer laat zien waar dit voornemen al duidelijk vorm heeft gekregen; Warmtestad op het Zernike-Complex.

In Bouwstof laten we zien wat er in onze gemeente gebeurt in de ontwikkeling van de stad, de dorpen en het landschap. We onderzoeken hoe beleidsmakers, projectontwikkelaars, architecten en bouwers bij het maken van hun plannen rekening houden met het veranderende klimaat, de veranderende bevolkingssamenstelling en de veranderende woonwensen. Hoe onze dorpen ook na versteviging en nieuwbouw hun eigen karakter kunnen behouden. Hoe bouwers omgaan met het tekort aan vaklieden en hoe jongeren worden opgeleid voor een toekomst in de bouw. En we laten zien wat er achter de bouwhekken gebeurt.
🔵🔵🔵

► Welkom bij Omroep Organisatie Groningen (OOG), de lokale nieuwszender waar je de stad Groningen en de omliggende dorpen uit de gemeente echt leert kennen!

► Bij OOG draait alles om het brengen van actueel nieuws, boeiende reportages, fascinerende verhalen en verrassende evenementen uit de regio. Ons doel is om alle inwoners van de gemeente Groningen op de hoogte te houden van wat er gebeurt.

► Tips of opmerkingen?
WhatsApp of bel: 050 5718080

► Volg OOG:
Instagram - https://www.instagram.com/oogtv/
Facebook - https://www.facebook.com/oogrtv/
X - https://twitter.com/oogtv/
TikTok - https://tiktok.com/@oog_groningen
LinkedIn - https://linkedin.com/company/oog-tv/
Website - https://www.oogtv.nl/

Видео Bouwstof / Warmtestad, Groningen co2 neutraal канала OOG Groningen
Яндекс.Метрика
Все заметки Новая заметка Страницу в заметки
Страницу в закладки Мои закладки
На информационно-развлекательном портале SALDA.WS применяются cookie-файлы. Нажимая кнопку Принять, вы подтверждаете свое согласие на их использование.
О CookiesНапомнить позжеПринять