- Популярные видео
- Авто
- Видео-блоги
- ДТП, аварии
- Для маленьких
- Еда, напитки
- Животные
- Закон и право
- Знаменитости
- Игры
- Искусство
- Комедии
- Красота, мода
- Кулинария, рецепты
- Люди
- Мото
- Музыка
- Мультфильмы
- Наука, технологии
- Новости
- Образование
- Политика
- Праздники
- Приколы
- Природа
- Происшествия
- Путешествия
- Развлечения
- Ржач
- Семья
- Сериалы
- Спорт
- Стиль жизни
- ТВ передачи
- Танцы
- Технологии
- Товары
- Ужасы
- Фильмы
- Шоу-бизнес
- Юмор
Tewaterlating en doop Vechtzomp Stad Hardenberg 2026
Tewaterlating en doop Vechtzomp Stad Hardenberg 20 juni 2026
Onder begeleiding van diverse oude tractoren werd de Vechtzomp Stad-Hardenberg in optocht via het centrum en na een stop op het marktplein naar de vecht gereden met een vrachtwagen van Brink Transport. Onder grote belangstelling is de nieuwe Vechtzomp “Stad-Hardenberg” tijdens de eerste editie van Sail Hardenberg officieel gedoopt en te water gelaten. Tijdens deze eerste editie van Sail Hardenberg konden de bezoekers, naast de tewaterlating en doop, genieten van historische schepen, demonstraties, oude ambachten en shantykoren. Volgens traditie werd de zomp gedoopt door Lydia van de Vijver, de partner van burgemeester Maarten Offinga. Na de doop liet men het schip langzaam in het water zakken. Ook het weer werkte geweldig mee. De Stichtings-plaquette werd door Stamboekbeheerder Jan Eissens uitgereikt. Na de tewaterlating werd ook het gemeentewapen aan boord van de Zomp onthuld door de burgemeester en zijn partner. Daarna overhandigde de Stamboekbeheerder de Stichtings-plaquette aan de voorzitter van de Stichting Vechtzomp 'Stad-Hardenberg', Everhard J. Brunink. De SSRP vlag was al in top gehesen. De Vechtzomp 'Stad-Hardenberg' is gebouwd in opdracht van de Stichting Stad-Hardenberg. De bouwmeester was Harmen Timmerman uit Olst en het schip is met veel vrijwilligers gebouwd.
Видео Tewaterlating en doop Vechtzomp Stad Hardenberg 2026 канала Wim Herbert
Onder begeleiding van diverse oude tractoren werd de Vechtzomp Stad-Hardenberg in optocht via het centrum en na een stop op het marktplein naar de vecht gereden met een vrachtwagen van Brink Transport. Onder grote belangstelling is de nieuwe Vechtzomp “Stad-Hardenberg” tijdens de eerste editie van Sail Hardenberg officieel gedoopt en te water gelaten. Tijdens deze eerste editie van Sail Hardenberg konden de bezoekers, naast de tewaterlating en doop, genieten van historische schepen, demonstraties, oude ambachten en shantykoren. Volgens traditie werd de zomp gedoopt door Lydia van de Vijver, de partner van burgemeester Maarten Offinga. Na de doop liet men het schip langzaam in het water zakken. Ook het weer werkte geweldig mee. De Stichtings-plaquette werd door Stamboekbeheerder Jan Eissens uitgereikt. Na de tewaterlating werd ook het gemeentewapen aan boord van de Zomp onthuld door de burgemeester en zijn partner. Daarna overhandigde de Stamboekbeheerder de Stichtings-plaquette aan de voorzitter van de Stichting Vechtzomp 'Stad-Hardenberg', Everhard J. Brunink. De SSRP vlag was al in top gehesen. De Vechtzomp 'Stad-Hardenberg' is gebouwd in opdracht van de Stichting Stad-Hardenberg. De bouwmeester was Harmen Timmerman uit Olst en het schip is met veel vrijwilligers gebouwd.
Видео Tewaterlating en doop Vechtzomp Stad Hardenberg 2026 канала Wim Herbert
Комментарии отсутствуют
Информация о видео
Вчера, 18:16:34
01:16:12
Другие видео канала





















